Facebook

2009-12-13 @ 18:33:18
När jag blev tillfrågad av arbetskamrater om att gå med i Facebook så tänkte jag.................. VARFÖR då??? Och vad skall jag skriva där när jag har min blogg?????

Jag har fått många vänner och alla skriver något inlägg där, stort som smått, allt av betydelse!!!
Till saken är den att man ibland blir vänner med människor för att man delar intresse som Phaléne, Papillon, Chihuahua och Engelsk Springer spaniel och/eller uppfödarkollegor och gamla klasskamrater från årskurs 9:e *skratt*

Vad som är underbart med Facebook är ju den att folk trycker på knappen "GILLA" för det man gillar eller skriver en kommentar om man känner för det!!!

Till min STORA förvåning så igår på min födelsedag så kom det fram Facebooks vänner som jag aldrig hade träffat tidigare och vi kramades, var glada och dom gratulerade mig!!!

Naturligtvis blev jag glatt överraskad och jätteglad!!! Att dom tog sig tid och gå fram, bekanta sig med en annan Facebookare i verkligheten och inte bara i cyberrymden!!!

DEt var så himla häftigt och jätteroligt!!!

TUSEN TACK till Er alla Facebooks vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0