Valparna

2009-12-04 @ 15:59:37
Dessa bilder tog vi på valparna när dom var 6 veckor och det var för 2 veckors sedan. Tanken var tänkt att jag skulle åka till Carina och valparna förra fredagen och denna fredagen, men saker har gjort att jag inte kunnat.

Jag hade gärna velat titta på valparna, men nu får man ta det som det är.

Här är några bilder på dom söta valparna och det är ena riktiga godingar.

 Valparna är så otroligt sociala, super trevliga!
 Valparna har en super mamma som kallas för Bessie!
 Och valparna passar på att använda sina sylvassa tänder:) Underbart med valpar!
 Se så lugn Bessie är och hur valparna leker på köksgolvet utan att totalt hänga på sin mamma!
 Valparna är duktiga på att bära redan och då menar jag allt;)
 Pojkarna leker med leksaken och tjejen sitter och filosoferar just för stunden för att ha röjt runt på köksgolvet innan.
 Efter en runda på köksgolvet och härjat av sig och umgåtts med folk/määniskor så blir valpar alltid trötta och rasar ihop i en hög bara så där plötsligt!

Tusen Tack Carina för fikat, valptitten och jag hoppas kunna titta på valparna lite senare fram över, men jag kan inte lovat något just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0