Jag lovade *fniss* och vi gör saker tillsammans

2009-02-08 @ 19:14:13
Jag lovade igår att om det snöade idag så skulel jag göra snö ängel, vilket inte är så vanligt *skratt*

Imorse vräkte snön ner och jag håller vad jag lovar så är det!!
Inte är man snygg, men det är inte det som räknas i sådana här sammanhang *ler*

Min yngsta dotter trodde aldrig att jag skulel göra en snö ängel och jag tror inte min kära sambo trodde det heller!!

 Har man lovat så har man!! Snö ängel blev det till varje familjemedlems förtjusning!
 Även jag får mig ett gott skratt i allt detta snöande!

  Vi - Tomas och jag gör snö lykta tillsammans!! Det är underbart att få vara med varandra- tillsammans. Men så har det alltid varit- att vi gör saker tillsammans vilekt förgyller vår tillvaro *ler stort*

 Det är sådant väder att man kunde göra både snölykta och snögubbe, men gubben hoppade vi över *ler*

Kram till Er!
Vad har Ni gjort idag i detta väder??

Kommentarer
Postat av: Sussie

hahaha...va härligt det ser ut :))

Kramis

2009-02-08 @ 20:35:32
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Vad härligt det lät! Själv har jag spenderat hela helgen på jobbet, men nu är det inget mer jobb på tre veckor! Imorgon åker vi på semester i två veckor.

2009-02-08 @ 22:01:11
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Pernilla Å

Åh så många härliga vinterbilder du bjuder på. Hoppas helgen varti bra med Er.

/P

2009-02-08 @ 22:01:28
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0