Mysigt med hundarna

2009-02-03 @ 20:35:47
Vid middagsbordet när vi satt och åt så hade Knatte sitt huvud i mitt knä, han vill så gärna vara nära på alla vis *ler stort*
Sedan satt Arne med sitt huvud i Matildas knä en stund men valde senare att lägga sig ner mellan Matilda och mig, alltså på golvet *ler*

Och som grädden på moset så satt ju som vanligt Mallow på stolen, Oskar och Mallow delar stol- alltid. När det sedan blev ledigt på Tomas stol så gick Mallow över till den stolen.

När vi hade ätit klart så fick även hundarna en bit mat från gaffeln och det gick så lugnt och fint tillväga!!!!

Underbart med hundarna och familjen!!!

Kommentarer
Postat av: Catta

Tack för kommentaren i min blogg :-9

Jag har en liten blandrastik.

Blandning mellan Sheltie,Lhasa Apso och lite Chiuaua-alltså en riktig "gatukorsning",men den allra charmigaste :-)

2009-02-04 @ 10:50:43
URL: http://www.cattastrofcatt.bloggagratis.se/
Postat av: Catta

Blev tokigt med min adress på förra inlägget..

2009-02-04 @ 10:52:12
URL: http://www.cattastrofcatt.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0