Utmanad!

2009-02-25 @ 07:45:56

Utmaningen går ut på följande:

* Gå in i mappen Mina bilder (eller den mappen där du har dina bilder)

* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att de är utmanade

Tack säger jag först till Bullmamman Sussie som utmanat mig *ler*
Sedan så har jag massor med bilder på olika ställen så jag tog hundmappen, 6:e mappen och 6:e kortet, men det blev tyvärr ingen hund som man hade önskat sig *skratt*

 Det blev ett fotografi på ett utställningstält som är väldigt lätt att sätta upp!!! Förr hade jag först det tältet som var stort som ett hus och var jättesvårt för mig att sätta upp, dessutom så måste man vara flera personer på det stora tältet för att få upp det, så jag köpte detta tält nyligen i somras som var *ler*

Innan det nya stora tältet för detta tält, så hade vi ett gammalt och luggslitet berså tält utan tak som gick utan för tältet och vi hade en öppning precis som bersåtälten, de var väldigt lätta att sätta upp och de tältet var med på många hundutställningar, men när det regnade så kunde man inte gömma sig i tältet, se här..................................
 Detta är år 2005 i augusti och det var kallt och regnigt, oj vad vi frös då. Detta är Birgit en av våra valpköpare som följt med på hundutställningar och skriver ner placeringar i katalogen. Vi har alltid fikakorg med oss och ibland picknick som lunch. Så i detta gamla tält var man oskyddad från regn och blåst, man kunde liksom inte krya in i tältet som vårat nuvarande tält om det skulle behövas, så vi är så himla nöjda med det nya tältet!!

Tack Sussie för Utmaningen!

Den som känner sig manad att anta min utmaning får mer än gärna göra detta *ler*

Kram, nu måste jag göra mig i ordning inför doktorsbesöket!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Är också på jakt efter ett lättuppsatt och inte så tungt tält. Eukanuba ska komma med ett (rosa) tält snart, hoppas det kan passa.

Här är det lugnt på födelsedagsfronten nu, vår chokladkull fyller 1 år idag sen har vi "paus" till juli då äldste sonen fyller 19.

Ha det bra!

Kram!

2009-02-25 @ 11:09:48
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0