Vilken underbar morgon

2009-02-04 @ 10:50:08
Imorse gick jag upp som vanligt kl.6.00 och är tillsammans med dottern min.
Hon frågade mig varför jag inte tog sovmorgon när jag inte jobbade???

Ja, visste kunde jag ha gjort detta, men som oftast så går jag upp med mina barn och har så alltid gjort för att umgås innan dom åker till skolan.

Hon var ändå glad över att jag var uppe med henne och gjorde sällskap.
När så väl dom- Tomas och Matilda hade åkt iväg till skolan och jobbet så gick jag i säng för jag var så himla trött, stöp i säng!

När jag låg där i sängen så kom lilla Emma- vår lurviga katt och ville gosa. Så underbart mysigt!!! Sedan la hon sig brevid mig och trampade och kurrade!!! Gissa om jag somnade fort och bara njöt i fulla drag *ler stort*

Kommentarer
Postat av: mickis

Så brukar jag ligga med den bortskämde hunden.. fast han kurrar inte.. Men han liger gärna nära.. & det är så gott när han "drar en lättnadens suck" & somnar...



mmm njuter



Jag går oxå upp varje morgon fast barnen klarar sig själva.. Men då får man ngr minuter med dem & då inbillar jag mig att dagen startar bra...



ha en fin dag

2009-02-04 @ 11:21:43
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0