Vilket avslut eller början

2009-02-08 @ 01:54:02
Ja, inte blev Melodifestiveln som jag trodde den skulle vara :(

Den blev inte med Christian Luuk och inte heller med Björn. Gustafsson, det fanns inget green room!! Nej ,denna melodifestival har inte samm klass på sig som tidigare tycker jag.

Har tittat på några filmer efter detta med Anthony Hopkins och en film efter detta med Gene Hackman *ler*
Så nu när jag gjorde mig iordning så ringde sonen för att bli hämtat.

Vilken kväll, inte så fullt så bra som dagen har varit med besök och trevligheter!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag gav upp tittandet på melodifestivalen efter några låtar, inget kul alls att varken titta eller lyssna på! :(

Idag är det lugn söndag med lite småpyssel som gäller, sitter fortfarande o dricker morgonkaffe (!) Har man en stooor mugg räcker kaffet lääänge ;)

Kram!

2009-02-08 @ 12:23:41
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: mickis

Nej jag gillade heller inte denna festivalen :/



Bara starten med Martin Stensnygg ;)

2009-02-08 @ 15:08:08
URL: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0