Det blir bara mer och mer *skratt*

2009-01-28 @ 08:56:59
Jag måste skratta när jag säger detta *ler stort*

Först gjorde jag en hemsidan för våra hundar och kenneln och uppdaterade den ganska ofta, men så sinade uppdateringarna och allt låg mera på is.

Efter ett bra tag upptäckte jag bloggen som en uppdatering till vår hemsida om hundarna, det var ju så mycket enklare att uppdatera på bloggen och lättare att skriva och fixa med bilderna.

Så nu har man varit ganska aktiv i bloggandet som jag aldrig trodde jag skulle göra i mitt liv, inte för att jag är urgammal, men helelr inte pur ung *skratt*

Så i november så starta jag igång Facebook också, men la det lite på is för jag är ju mer i bloggen, fast en hel del av mina arbetskamrater är i Facebook.
Nu har jag fått förfrågningar några gånger från Facebook och sedan en gammal kompis, så nu blir det väl Facebook också. Gisse, inte visste jag att detta skulle ta så stora propositioner!!!!

I Facebook så skall man söka upp sina vänner och dom skal godkänna dig, dessutom skall du vara inloggad, så man kan inte se och läsa allt där. Så jag softar lite och tar det lugnt på detta område än så länge *skratt*

Nu skall jag sova för jag har jobbat natt!

Kommentarer
Postat av: cecilia (dotter)

Jag trodde bara 14-isar hade Facebook... skratt



40-års kris?!



Inte ens jag har facebook!! skrattar

2009-01-28 @ 10:14:21
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0