En liten bekännelse *ler*

2009-01-28 @ 20:50:08
Jag måste berätta något, lite av en bekännelse........................ *ler*

Jag älskar julen och julgranen och juleljusen och har svårt för att släppa taget om ljusfriden här hemma i mörkret.
I helgen så åker jul sakerna ut, till min stora sorg *snyft*

Sedan blir det så kalt och kallt här inne, även om julgransbelysningen inte värmer, så värmer den ändå med sitt sken i mörkret.

Sedan så har jag för drygt 1 år sedan börjat att gilla starkt mjölk med Kellog's K Special Red Berries
 Det är som underbart gott med mjölk och dessa flingor!!! Jag brukar som vanligt äta detta till lunch när ingen är hemma. Alltid samma sak och jag kan nästan längta efter detta att äta om jag inte äter flingorna och mjölken under helgen t.ex.

Nu har dom lanserat ut en ny Kellog's K Special, men tanken var egentligen till kvällen för dom som är sötsugna, men jag tar den nya varianten till lunchen istället nu *skratt*

Det är med mörk chokladbitar eller snarare överdrag med mörk choklad på vissa flingor och så finns det jordgubbsbitar. Ja ,det är så gott så jag nästan blir sugen redan nu *skratt*

Kommentarer
Postat av: Sussie

Men åh va gott det låter! Blir jättesugen o vill ha NU! ;)

Visst kan man sakna julljusen, stjärnorna och elljusstakarna, det är ju fortfarande mörkt. Jag tänder en massa värmeljus varje dag för att få lite myspysstämning och värme nu.

Nu ska jag hälla upp en stor balja morgonkaffe, tända några ljus och titta lite i UNT.

Ha en bra dag Tina!

2009-01-29 @ 08:28:54
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0