Lite bättre

2009-01-24 @ 17:34:33
Idag är det lite bättre för Mallow och hennes tass. Fast igår ville hon inte ens gå ut och hon höll gärna sin skadade tass uppe i luften. Idag är hon lite bättre, men gillar inte när vi inspekterar pulpan och tassen, då skriker hon till, även om vi inte har gjort henne illa, men hon gör det i fall att det skulle göra ont.

Så det går åt det bättre hållet med pulpan och tassen, men det gäller att ta det lugnt! Tur att jag jobbar natt nu och endast enkla nätter, alltså en natt i veckan, så man kan ha koll på tassen och klon.

Idag så var endast Tomas ute med grabbarna i skogen för jag dammsög och tvättade golven. Därefter bakade jag kladdkaka och gjorde mat.

Jag har som sagt också fixat med blommorna också, så dagen har gått ändå och rätt fort också.

Nu snart blir det fika *ler*

Igår pratade jag med en valpköpare som har två grabbar- hanar från oss och dom är 14år och 12år gamla, fast det är lite på sista versen dom finns kvar i livet. Med ålderdom kommer också sådant som att hundarna kan tappa vikt eller svårt att resa sig upp från att dom ligger. Men än så länge går allt bra och dom äter och dricker också.

Trevlig Helg till Er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0