Imorgon

2009-07-16 @ 20:58:40
Imorgon så fyller vår minsta dotter år och då fyller hon 9år! Gisses vad tiden går fort!!!

Så först imorgon skall vi till sjukhuset med sonen, sedan hämta tårtan och därefter hem.
Sedan kommer besök när vi har kommit hem och sedan rullar det på under dagen.

Hoppas jag kan ta lite bilder på hennes födelsedag.

Nä nu måste jag sluta för det värker i rumpan, axlarna, armbågarna, handlederna och fingrarna och även nacken.

Vi ses nog på lördagen här igen hoppas jag :))

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tusen tack för grattiset i min gästbok!

Här svävar vi omkring som på moln idag, trots en riktigt eländig kropp.

Jättekul att se dig där igår :)

Kram Sussie

2009-07-20 @ 08:56:08
URL: http://www.kenneltwix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0