Köping

2009-07-21 @ 13:37:53
I söndags morse så klev vi upp kl.04 och åkte hemifrån kl.5 för att vara i "God tid" som det även stod i papperna som vi fick av utställnings arrangörerna.

Väl på plats i Köping så fanns ingen P-vakt ännnu för kl. var 06.30.
Sedan när vi kom till entréen så var den stängd med kedja så även den in och utgången som snurrar, den var också fastkedjad!!!!

Så in kom vi inte förrän kl. 07.30 och då var kön lång bakom oss!!!
Hur kan man göra så här på en utställning, att inte släppa in folk tidigare för att resa upp tält och låta allt flyta på smidigt innan bedömningen börjar kl.9.00????

Istället stoppar man upp så det blir en lång kö av irriterande människor, det fanns faktiskt en person som klättrade över den stora stängslet.
Och varför skriver man då i papperna om att "Vara ute i GOD tid" när man ändå inte släpper in folk tidigare???

Väl när dom öppnade så möttes vi av att vi hade två hundar och dom tittade först bara på ena registreringsbeviset fast jag gav henne båda två registreringsbevis, så hon ropade tillbaka mig för att se det andra registreringsbeviset. Hopplöst!

Därefter några meter senare så så ropade en annan kvinna att vi skulle betala, vi talade om att vi vi hade hundar med oss som skulle ställas ut, men hon menade då vår dotter som följde med oss, det blev 30kr. Har nog aldrig varit med om att få betala för vårt barn när vi har hundar för övrigt som vi har anmält på utställningen.

Sedan så hade vi trevligt något så när tills vi packade ihop tältet, då en människa körde på mig med sin bur vagn av stål på mitt ben. Det fanns en hel fotbolls plan att gå på och ändå skulle det ginas så hon körde på mitt ben.

Grät gjorde jag i massor och skinnflådd blev jag på benet. Förlåt kom ursäkten från den som hade kört på mig! Men hur kan man missa mig????? Ja inte är jag liten och inte var jag gömd bakom någonting, så hur kunde detta hända???

Arg som ett bi och ont hade jag så därför grät jag floder.

Jag har ställt ut i 20års tid och aldrig blivit drabbad tidigare av varken detta bemötande  när vi skulle in på utställnings området eller blivit påkörd.

Väl när vi kom till bilen så började det att regna så vi hade tur att fälla ihop tältet i lagom tid.

Ja, inte blir det några fler Köpings utställningar för min del kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0