Blandat

2009-06-08 @ 05:07:57
Studenten för två av våra barn hölls i fredags och jag lyckades att ta 240 bilder :D I lördags så fixade jag 135 bilder men är ännu inte klar med dom.

Sedan jobbar jag intensivt denna vecka......................................................................
Jobbar sönd- måndag natt går av tisdag
Matildas sista ridskoledag är idag måndag

Jobbar onsdagnatt............................................

Fredag är det skolavslutning för Matilda och sedan har hon sommarlov till hösten:)

Jobbar därefter lör-måndag natt och går av tisdag  i nästa vecka, så det lär inte bli mycket skrivande här just nu.

Man håller sig liksom flytande om man säger så!!

Kommentarer
Postat av: mickis

Jösses vad kort du tog... Men det är klarm man vill ha kvar minnen på sina barn på studenten... Det bästa med digitalkameror är ju att man kan slänga de korten som inte är ngt att ha..



Ha en härlig måndag!

2009-06-08 @ 09:11:20
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Ulla-Britta

Länge leve digitalkameran men oj så mycket jobb det är efteråt...de som inte fixar bilderna själva förstår inte hur mycket jobb det är. Jag sover mig tillbaka till verkligheten igen! Hoppas det ska gå snabbt! Längtar efter min lille Benji fast jag vet att han har det super bra hos Pernilla och roligt med broder Nike. Jobba inte ihjäl dig!

2009-06-11 @ 21:52:42
URL: http://www.kennelrindi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0