Några bilder

2009-06-12 @ 20:35:10
HÄr kommer lite bilder från studenten förra fredagen då våra barn Cecilia och Oskar tog studenten den 5 juni 2009.

Oj vad stora våra barn har blivit!! Inte utan att man blev tårögd!!

 Min dotter Cecilia med sin kille hos hennes skolan!
 Cecilia, hennes sambo och jag åkte från hennes skola till hennes brors skola Bolandsskolan.
Minsta dottern Matilda och barnens farmor. Det är rörande på bröllop, dop och vid studenten tycker jag. Det är så mäktigt!!!

 Här är det 3 generationer!
 Paraplyer med detaljer som fotografier, leksaker med anknytning till det dom utbildade sig i. Lite roligt hade vi Tomas och jag när vi fixade paraplyerna;)
Här är det Tomas, sambon Micke och hans tjej Cecilia.
 Cecilia och Oskar tillsammans på deras student dag!!! Våra goa söta barn som har blivit stora!! Visst känns det!!
 Ja, så står man här i köket och fixar med maten. Tur att Tomas hjälpte till och "sonen" som inte är min son men som jag kallar för sonen Micke som hjälpte till med att skära runda bröd till toasten!

  
Här har vi maten som jag gjorde iordning. Det skall sägas att det erbjöds hjälp till mig men jag hade förberett det mesta.

 Sedan kom kvällen hemma hos oss och vi njöt av maten och studenterna minglade runt bland alla som hade kommit!

 Mallow satt på en stol och tiggde som vanligt och hon fick massor av folk som gav henne en liten bit här och där, till hennes stora önskan. ÄR det fest så är det!

Cecilia och Saga!

 Lilla Betty ligger på filten, så go och söt den lilla sockertoppen!
 Tomas- husse i huset med våran Alice!
Rosor som är så vackert!!!

Vi hade en underbar trevlig dag på studentens dag den 5 juni 2009 då både Cecilia och Oskar tog studenten!
Alla hade det trevligt och kvällen blev lång och trevlig!!

Kommentarer
Postat av: dotter

så fina kort så..... Men jag har ju nästan dubbelhaka på varje kort (pinsamt)... kram

2009-06-13 @ 09:10:42
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0