Nya tag

2009-06-03 @ 04:10:40
Innan jag gick och la mig imorse så tjatade jag på sonen, stackars honom. Att hålla koll så att inte Alice skulle bli dålig genom sitt gnagande på mina fotinlägg och att man kollade så att det inte blev flera ätande av några skor och då mina skor!!! Sonen tyckte jag nog var i tjatigaste laget, men som jag sa till honom att jag var så orolig för Alice och därför tjatade jag på som en värsta bandhund.

Dagen hade gått bra för Alice del och och sonen hade trimmat Mallow så hon är nu så fin såååå:)

Nu har vi tillsammans i familjen lagt upp taktiken med att lämnar vi Alice för ett ögonblick så skall hon var i köket där hon inte kan ta för sig av alla läckerheter av skor.

Vi är överens i familjen och är nu extra observanta för att inte sådant händer flera gånger!
Lilla bus ungen Alice förgyller vår vardag ;) Söt som socker!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Godmorgon för dig när du läser. Ställ skorna på hatthyllan!!Vet en hund som åt alla DYRA skor. Hur vet de vad som är kvalitee,hihi.Hoppas nätterna varit skapliga. Jag går på ikväll och axlar dina mantlar.Ses//Lisa

2009-06-03 @ 09:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0