Lite mycket just nu

2009-03-04 @ 12:43:01
Det är mycket som händer runt mig, jobbena, det ena där jag är tjänstledig vill veta om jag kommer tillbaka, det andra och nyare jobbet som vill veta om jag skall stanna?!

Båda cheferna som vill veta sitt, läkaren som skickat en remiss till smärtenheten.
Beteendevetare, sjukskrivning till viss del och ett avstämningsmöte med Försäkringskassan- jag och läkaren!

Så Jag vill verkligen rikta Ert Stora Tack för alla bloggkommentarer, inlägg, det värmer, men dess värre har jag inte haft tid att sitta ner vid datorn mer än att samla ihop sina tankar för min egen del.

För trots allt så har mitt liv tagit en ny vändning sedan jag fick fibromyalgi!
Tacksam eller skit förbannad, ja jag vet inte just nu vilket av dom eller båda det är?!

Just nu har fibromyalgin förstört massor för mig och jag skall sonika finna mig i situtationen vilket kan få mig fullkomligt att kräkas!!!

Så Tacka Alla Ni där ute som skriver i min blogg ,jag uppskattar det väldigt mycket och jag skall så fort allt lägger sig gå en blogg promenad för att gå in på era bloggar!!!

Kram till Er alla!

Snart dags för att sova, skall jobba inatt!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du har en utmaning att hämta hos mig när du har en stund över :)

Kram!

2009-03-04 @ 13:09:00
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: Gazton

Hm! Matte vet hur du känner....hon har också fibromyalgi

2009-03-05 @ 00:15:52
URL: http://gaztons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0