Iris valpar

2009-05-27 @ 01:56:36
Iris alla valpar är nu sålda!! Även om Pentax bor kvar ett tag till hos sin uppfödare Lilian, så har alla valpar fått underbara hem. Jag kommer på onsdag dag att ta bort bilderna på valparna på hemsidan.

Jag vill verkligen rikta ett STORT TACK till Lilian för att du har tagit denna kullen, men också för att du har tagit så väl hand om valparna och om Iris och lyckats få till det så bra med valpköparna!!!

Jag vill också Tacka Anna på kennel Goyas som har varit där på besök hos Lilian och skickat mig bilder på valparna, när jag själv inte kunde åka p.g.a nervsmärta i nacken.
Jag vill också Tacka Anna för att du lät Lilian få använda Pixel på Iris, det skall bli med spänning att få följa dessa valpar i dess uppväxt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0