En paus

2009-11-06 @ 16:56:53

Jag jobbar nu inatt och imorgon natt, därefter är det ju Farsdag på söndag!

Sedan på måndag så börjar min Rehabilitering som jag har väntat på och den är i 3 veckor, måndag till fredag från tidiga morgon till sena eftermiddagen som ett arbetspass.

Antar att jag kommer vara trött och slut när man kommer hem och därför vill jag ägna min tid till familjen istället för till datorn.

Så jag återkommer om 4 veckor när allt är passerat och jag kanske blivit klokare *ler stort*

 Det sägs att mycket rönnbär då blir det en riktig vinter med mycket snö, vi får se hur det blir med det *blink*


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas ni får en härlig helg då allihop! :) Sen hoppas jag din rehabilitering blir precis som du önskar och hoppas!

2009-11-06 @ 22:31:05
URL: http://safirasmatte.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas allt går bra på rehabiliteringen. Och du, förlåt mej!

Jag störtade mig till Morgongåva hals över huvud. Stannad till i Sthl hos en kompis några timmar innan jag landade på trimmet. Sen gick veckan i ett. Tidig morgon, sen kväll och sen ska man hinna gå igenom en massa och läsa.

På fredagen smet jag en stund tidigare för att vrålåka till båten. Nästa gång kanske!

/P

2009-11-17 @ 09:24:00
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0