Valpar

2009-10-17 @ 18:52:39
Här komemr ett axplock från Valparna som är efter våran Arne och den UNDERBARA Bessie!!

Jag åkte dit med min dotter Matilda och sniffade valplukt. Blev alldeles sjuk när jag såg valparna och den fenomenala Bessie blir jag så himla fascinerad av!!
Bessie är så klok och duktig på alla sätt och jag har sett mycket springer spaniel i mina dagar och Bessie är bäst!!!
Det är en tik "once in a lifetime" - Bessie!! En sådan hund skulle jag verkligen velat ha, ja det klart att Mallow och Arne är fina dom med, men eftersom Bessie inte känner mig så bra så skulle hon kunna vara annorlunda men det är hon inte! Hon är bäst!!!

Bessie tar väl hand om valparna och den tjocka hanvalpen väger nu 800gr drygt!! När jag hörde detta så trodde jag att den valpen låg platt i valplådan och knappt rörde sig, men så var inte alls fallet! Alla valparna var nöjda och rörde sig bra i valplådan. Dom hade fina benstommar och fast kroppar!!

  
 
Valparna är så underbara och det är även Bessie med så vi längtar redan till nästa vecka då vi får komma igen och titta på valparna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0