GRATTIS

2010-08-02 @ 07:58:12
Jag vill skänka Ett STORT GRATTIS till ALLA våra valpköpare med sina hundar både för att Ni tar så väl hand om dom och sedan för deras födelsedag!!!

Vi har sett varje kull födas här hemma och varje liv har satt sina spår i mitt hjärta, dom är alla som mina små barn och jag tänker ofta på "våra valpar" även om dom är allt från dryga 13år till 3år!

Det finns inte någon valp från våra kullar som jag inte tänker på, utan jag tänker på alla våra uppfödda hundar varje dag, en liten tanke eller hur mkt glädje dom har skänkt oss och Er!!

Episoder från Era hundars liv som Ni har berättat eller/och skickat bild på!! Så fantastiskt att Ni har delat med ER!!! Jag är så himla stolt över Er valpköpare!!!!

Ni är guldvärda och Ni skall veta hur mkt Ni betyder och har betytt för mig Tina genom åren och även nu i fortsättningen!!

Så genom dessa underbara bilder vill jag Ge Er DAGENS ROS för att Ni finns, så väl hund som valpköpare!!!

 Detta är Baloo som nu har blivit 13år!!

  Även en 13åring kan vara still going strong!!

 Träning i hög ålder precis som hos oss människor gör säkert att vi håller längre upp i åren på ett friskare sätt än den som är mera stilla sittande!!

Jag vill Rikta Ett stort Tack för alla dessa bilder Pillan o Jidde och om någon vill fortsätta följa Baloo och hans vänner så klicka här


TACK för att NI finns!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0