Tack!!!!!

2010-12-15 @ 13:08:58
Det är med glädje jag ser tillbaka till alla våra valpars födelse, älskade hundar och många valpköpare som man lärt känna genom åren!!! Det har varit en glädje att få ta del av att få vara uppfödare med sorg och glädje i valpköparnas berättelser samt i våra gemensamma bilturer till utställningar med picknick. Vi har umgåtts med en del av våra valpköpare andra mindre eller inte alls, men oftast så har rapporter kommit att någon bekant eller ägaren är så himla glad att äga just den hunden som dom har köpt från oss!!! Det ger mig lycka och det värmer i hjärtat!!! Arne kommer att fortfarande att finnas tillgänglig i avel för den som är intresserad i framtiden att använda honom på sin tik och jag kommer att fortsätta ställa ut honom lite då och då samt ögonlysa honom. Dom hundar-3st som vi har Arne Mallow och lilla Alice går vi sköna långa promenader, skogspromenader, njuta i soffan och bara ta det lugnt och ta vara på livet här och nu innan man missar allt som far förbi. Vill passa på att önska Er ALLA en Skön Jul och Ett Gott Nytt ÅR från oss!!! Sköt om Er och Ta inget förgivet, för det kan gå snabbare än Ni tror (jag lovar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0