Lustigt?!

2010-01-15 @ 15:41:02
I tisdags så ringde det när jag hade kommit hem från svärmos födelsedag.

Svärmor fyllde 80år och vi hade haft trevligt!
Jag blev lite förvånad att någon ville mig något så sent som vid 21-tiden.

Det visade sig att det var en annan engelsk springer spaniel uppfödare och hon pratade på om tiken och om löpet, glad i hågen, jag sa då att hon hade nog ringt fel och så var det, men vi hade en rolig pratstund och vi skrattade gott tillsammans innan vi lag på luren.

Strax därefter ringde det igen, nu visade det sig att denne person sa att han kände en vid namn XX och XX som visade sig vara en av våra valpköpare. Ja ha, sa jag och då hade denna demonstratör varit hos dom visat matttvättare och mycket mera och som avslutning på demonstrationen så får dom som ser detta uppge någon eller några som kanske är intresserad och dom som blev visade trodde kanske vi skulle bli intresserad.

Tyvärr så är jag *aldrig* intresserad av någonting som är hemdemonstrationer oavsett vad det gäller, så jag sa bestämt ifrån även fast mannen i telefonen ville promt göra entré hos oss, men jag sa så bestämt att han nog förstod att det var ingen idé att fortsätta.

Sedan blev det godnatt för oss, men lite förvånad blev man allt efter dessa samtal och så sent som vid 21tiden ungefär. Det var i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0