2 juni 2010

2010-06-04 @ 09:51:21
Var till min vän IB och hälsade på samt hundarna förståss:)

IB blev tagen och stum först ;) och ville ta kort på mig efter min "förändring" och så här blev det :))

 Sitter på IB's terass på baksidan, ljuvligt varmt och skönt samt väldigt god lunch blev jag bjuden på....... Skivade tomater med fetaost på och fint skurna purjolöksbitar samt vitlöksbröd *mums*

Det går i förändringarnas tid nu och vi hade (Ib och jag) väldigt mysig dag tillsammans.

IB gav mig två halsband som jag bara ÄLSKADE och det ena fotograferades eftersom jag satt på mig det ena direkt!!

 Jag är väldigt svag för rosa och grönt, var för sig eller tillsammans!!! Och så var även smycket här också, i grönt och i svag rosa ton!!

Klänning har inte varit något för mig tidigare, men nu har jag börjat att gilla skarpt att ha klänning, vilket är så himla skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0