Stor DAG!!!

2010-06-04 @ 08:43:49
Det är en stor Dag idag för Patricio. Rivera  som har sin disputation och sin avhandling om Juvertumörer på Engelsk Springer Spaniel IDAG!!

Patricio. Rivera disputerar den 4/6 kl 13.00 på SLU

Två springer spaniel av våra uppfödning pryder omslaget på boken- avhandlingen och det är Kajsa och Signe och deras riktiga namn är Lord Caalveert's Oneida och Lord Caalveert's Unity.

Min vän IB. Henriksen har en väldigt god kontakt med Patricio (och Kajsa och Signe bor hos IB) så jag Tackar både IB och Patricio för att man tog en bild av våra uppfödda hundar som pryder detta omslag!!


 Signe- Lord Caalveert's Unity till vänster och som är svart/vit samt Kajsa- Lord Caalveert's Oneida som är brun/vit.

Jag är jätteglad för att Kajsa och Signe pryder omslaget och jag är jätteglad för att IB lät dessa hundar bli fotograferade och tar så väl hand om hundarna!!

Dom är så himla goa härliga hundar dessa två ;)

Vill Ni komma till Patricio klicka på länken nedan:

http://diss-epsilon.slu.se:8080/archive/00002280/

PDF-filen finns att läsa på länken ovan och klicka på PDF

 Patricio. Rivera på besök hos IB :))

Ett STORT GRATTIS till Patricio för denna dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0