Promenad

2010-05-25 @ 08:50:15
Föst tog jag med alla våra 3 hundar på långpromenad för att dom gillade detta och vi gick i lugn takt, men efter några dagar så började Mallow- springer tiken att tappa en massa vikt och då är det bara att höja dosen av mat, men hon gillar ju mera att lapa sol och slappa, det är mera hennes grej!

Lilla Alice började att halta och blev helt utslagen så hon får ta det lugnt framöver tills det är okej med bogen eller frambenet.

Så numera är det bara jag och Arne som går på långpromenad och det tycker både han och jag att det är skönt att få vara själva utan tjejerna :))

Vi går där som tomtar och lufsar oss fram i vår takt och ser djur på nära och långt håll, vi inandas den friska morgonluften, lyssnar på fåglarna och gör våra stopp efter vägen för att pausa min kropp och Arne behöver komma till ro, så han får träning :D

Inget ont som har något gott med sig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har Du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0